polubili mnie:)

czwartek, 20 marca 2014

Tłuste ćwiartki .CANDY:)




                                        Zapraszam dziś na małe bawełniane CANDY:)
 ŚWIAT BAWEŁNY przygotował dla Was 2 zestawy tkanin.W skład każdego z dwóch zestawów wchodzi 5 tłustych ćwiartek 50cm/80cm w marynistycznych kolorach.


                                                 Jeżeli macie ochotę na zabawę to:
1. napiszcie w komentarzu co ładnego byście zrobili z tych kawałków ?
Oczywiście technika wykonania obojętna bo jak wiadomo materiały nie tylko służą do szycia.
2.Podlinkujcie u siebie zdjęcie  z candy
3. A przy okazji jak chcecie to  polubcie od nowa Pracownię Katki bo jest zmieniony adres i blog do wszystkich nie dociera przez co ja mam utrudnione dojście do Was :)
4.
.
Firma na razie jest tylko na Allegro ale już niebawem to się zmieni .Chciałam ,również dodać ,że nie jest to żadna sponsorowana reklama .To ja osobiście i specjalnie dla Was namówiłam Panią Kasię właścicielkę firmy aby zechciała obdarować 2 osoby swoimi materiałami :)Mam nadzieję że się cieszycie?

                                           CANDY POTRWA DO 1 KWIETNIA
Dwie szczęśliwe osoby wybierzemy w drodze losowania razem z Panią Kasią 2 Kwietnia.To co są chętni?Życzę powodzenia:w losowaniu.Katka:)

50 komentarzy:

  1. Cudowne to Candy, sama też kupuję tkaniny w Świecie Bawełny :) z a tych cudowności marynistycznych powstały by piękne i bardzo męskie poduchy dla mojego Synka, który od września zaczyna przygodę ze szkołą i w związku z tym jego pokój powoli przeobraża się w miejsce idealne dla małego mężczyzny, poduchy z tych tkanin byłby idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chetnie zapisuje sie na tlusciutkie kawałki, po głowie chodzi mi Czerwony Kapturek, ale i Wytatułowany mężczyzna- idealne materialy :) pozatym spodniczka dla Mai... kostaka do zabawy dla maluszka w brzusiu... na brak inspiracji nie cierpimy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ogromną przyjemnością się zapisuję. oś bym poszyła, może jakieś patchworkowe poduchy, może jakiegoś kota. Z pewnością by się nie zmarnowały.

    Już mi się wyświetlasz ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero zaczynam przygodę z szyciem ale już okiem wyobraźni widzę dwie piękne podusie a może i na igielnik starczy bo wstyd przyznać ale jeszcze się nie dorobiłam żadnego. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja już wiem, planuję uszyć coś dla maluszków, które zaraz pojawią się na świecie i dla tych które już są, więc spożytkuję je maksymalnie bo coraz ich więcej w rodzince:)
    pozdrawiam
    http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią zapisuję się i staję w kolejce, z nadzieją oczywiście, że w końcu coś mi się uda wygrać ;p
    A więc już mam wizję zrobiłabym koc patchworkowy dla dzidziusia, który niebawem pojawi się u mnie w rodzinie, dodatkowo jestem w trakcie robienia albumu dla maluszka, a te tkaniny idealnie by się nadały do ozdobienia kartek. Banerek umieszczony na http://fotorobotki.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23/3/14 01:02

    Śliczne tkaniny :) Ostatnio planuję uszycie bawełnianych myszek w stylu tilda, więc takie tkaniny byłyby dla nich idealne na ogrodniczki i kurteczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolorki i wzory :) zrobiłabym z nich kolorowe tulipany na wiosnę a na reszcie powyszywałabym coś fajnego i w ramke;)
    obserwuje jako futrzak1694
    na fb jako Ewelina Wie...
    banerek jest na pasku z prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ustawiam się w kolejce :) Materiały świetne! Prawdopodobnie przeznaczyłabym je na uszycie ubranek dla lalek i innych przytulanek :P A może uda mi się coś wykombinować dla mojej małej imienniczki, która już niebawem pojawi się na świecie? W końcu "ciocia od maskotek" dobra rzecz :D
    Pozdrawiam, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością zapisuję się na te śliczne tkaniny. Ja miałabym ochotę z tkanin uszyć kurki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tkaniny- białe kropeczki na niebieskim tle- już widzę cud malina Króliczą Damę w sukience i kapeluszu :) Zapisuje się na cudne Candy
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się do kolejki. Z materiałów stworzyłabym maskotki, torebkę patchworkową, poszewkę na poduszkę, ubranka dla lalki. Pomysłów mam sporo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uszyłabym kurki - oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co prawda żedna ze mnie krawcowa ,ale coś tam wymodzić o prostych kształtach potrafię , więc na pewno podusie do córci pokoju i tu na pewno nie bedę oryginalna ,ale jeszcze na pewno serducha z lawenda w środku i marzy mi się faruszek dla córki ,ale sama chyba bym nie podłała , ale spróbowac mozna
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych materiałów widzę... broszki:) Pozdrawiam haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem i ja :) z materiałów powstały by Misiole, które mam zamiar wsadzić do latających koszy w pokoju mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja chętnie się przyłączę :) Po głowie chodzą mi zabawki sensoryczne dla bąbla w brzusiu :) Paski i kropki baaardzo stymulują maleństwo to zabawy :) A jak jeszcze zaszeleści albo zagrzechocze... :D Tylko nie bardzo mogę wrzucić zdjęcie candy bo nie posiadam ( jeszcze ) bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem bardzo chętna! Urządzam właśnie pokój dla synka i pomysłów na szyte dekoracje mam w bród! poduszki, woreczki, makatka na ścianę, wszystko w kolorach narzuty na łóżko, którą mu dziergam na szydełku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, ja również chętna. Akurat dziś zaczynam przygodę z szyciem dzięki czemu trafiłam na ten blog. Zamierzam uszyć zabawki sensoryczne dla mojego maleńkiego synka i córeczki koleżanki więc te ćwiarteczki by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Co ja bym z nich zrobiła , myśle ,ze poduchy do pokoju mojego synka , bo chce go zrobić w marynarskich kolorach , więc pasowałyby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuje się do zabawy z kropeczki są w sam raz na na spódniczkę z falbankami dla jednej malutkiej damy. pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne tkaninki!
    Zapisuję się ochoczo, choć na razie dopiero kompletuję zaplecze szyciowe.
    A poszyłabym z tych materiałków takie np. podróżne podpórki po głowę moim chłopakom, żeby im w wakacje, w drodze nad może głowy nie opadały jak zasną w fotelikach :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawie,że rzutem na taśmę zapisuję się :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    myślę, że z tych materiałów postarałabym się stworzyć idealny zestaw koszyczków łazienkowych i pasującą kosmetyczkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super materiały! Ja nie znam się za bardzo na szyciu, ale chętnie potrenowałabym tę czynność, mając takie fajne tłuste ćwiartki! :) Myślę, że spróbowałabym uszyć sukienkę dla jednej z moich lal.
    Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm, candy jak z moich marzeń :). W ostatnim poście u siebie pokazywałam pokój mojego synka, który co prawda nie jest w stylu marynistycznym, ale właśnie w takiej kolorystyce, więc z tych tkanin wyczarowałabym różne drobiazgi dla niego :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    Przy okazji zapraszam na moje candy :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne są te materiały. Mam pełno pomysłówna ich wykorzystanie , np. na poszewki, ale na pewnouszyłabym sobie sówkę podusię (mam obsesję na punkcie sów). Tak więc staję do kolejki i cierpliwie czekam na losowanie
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ufffffffffffffffffffff ... !!!
    Kasiu ... tak na ostatni gwizdek w ogonku się grzecznie ustawiam po te tłuste słodkości !
    Cudne tkaninki !!! Co bym z nich udziubała- hmm ... niech pomyślę :)
    Ty wiesz, że ja z maszyną to dopiero tak po malusiu się bratam, ale na pewno powstał by jakiś milusi przytulas w marynarskim klimacie. Kolorki i desenie cudne ... aż się proszą o cięcie !
    No i oczywiście ze skraweczków kwiatuszki bym stworzyła, co by do moich scrapowych tworów je dodać.
    A może by tak, tkaninką papier zastąpić i stworzyć scrapową rzecz lecz z materiału ... kochana, ja pomysłów mam tysiące, ja tak mogę bez końca ...
    Banerek u mnie na paseczku bocznym !
    Pozdrowionka ślę i buziammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W ostatniej chwili lecz może jeszcze zdążyłam :) ... Moje maluchy dostały łóżko piętrowe - niestety troszkę takie smutne i obdrapane ... Marzy mi się, by je przemienić w piękną krainę snów :) ... Mięciutkie chmurki i girlandy gwiazdek ... i jeszcze jakieś przytulaki, które by pilnował aby sny były zawsze dobre ...

    Tylko, że nie piszę bloga ... Na to nie wystarczyłoby mi już czasu przy mojej uroczej trójce :( ...

    Serdecznie pozdrawiam. emilucha_stop@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...