polubili mnie:)

czwartek, 25 października 2012

I'M QUEEN:))

Jak już zapewne większość wie zostałam w miesiącu październiku nagrodzona koroną :) Cudowne uczucie i polecam wszystkim bo fajnie jest być  królowa choćby przez chwilkę.Powyższy obraz dostałam w prezencie od  autorek z Zakątka Kreatywnych Kobiet  które serdecznie pozdrawiam 
.Zapraszam  również wszystkich, którzy chcą coś niecoś dowiedzieć się o mnie na     Turkusowy Hamak
 
 Pozdrawiam cieplutko Dziś dzień makaronu więc idę coś dobrego wyczarować:)



8 komentarzy:

  1. Świetny obraz :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu do Ciebie właśnie z Turkusowego Hamaka i tak sobie myślę, że chyba zostanę tu na dłużej. Gratuluję korony i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulowałam tam, gratuluje i tu :) Piękne prace, dużo optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak tak tak!!!! Bardzo się cieszymy z naszej nowej królowej, niech nam żyje, hej!!
    Swoją drogą, to naprawdę jak odkrywamy blogi takie jak Twój, to serce nam rośnie!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za te miłe i pozytywne słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, super :) gratuluje !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...