polubili mnie:)

piątek, 5 października 2012

Koszulkowe malowanki

Dziś krótko :) Powyższy kolaż dotyczy mojej ostatnio wykonywanej pracy na zamówienie i dlatego mam teraz tak mało czasu na blogowe sprawy:) Właśnie maluje na zamówienie koszulki i będzie już niedługo można  kupić je  w nowym  sklepie internetowym .Będzie tam dużo więcej malowanych wzorów a także i inne fajne ciuchy damskie.I muszę pochwalić dziewczyny bo stworzyły fajną kolekcję i wszystko uszyte z polskiej dzianiny więc najwyższej jakości !
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Ajć kobieto zastrzeliłaś mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cudne, cudne, cudne... chcę wszystkie!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekam na więcej słów, zdjęć, informacji!!!! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana waw jestem pod wrażeniem!!!! i koniecznie podeślij link na ten sklep!!!! buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrazeniem i czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ masz talent :) Piękne te obrazki, fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...