polubili mnie:)

środa, 9 stycznia 2013

Anielska torebeczka:)

Witam wszystkich w nowym roku i życzę aby był tak piękny i bogaty jak ilość nieskończona gwiazdek wystrzelonych z petardy.
 I od razu chcę się pochwalić anielską  torebeczką którą przygotowałam specjalnie na wyzwanie #1 z SZUFLADY pt."Anioły są wśród nas" Choć jestem dużą dziewczynką to  kocham i wierzę w anioły  i wiem że każdy ma swojego Stróża tylko nie każdy o tym wie i nie każdy w niego wierzy. Mogłam ulepić z masy ale taki na torebce to nie dość że w śród  nas to jeszcze zawsze na ramieniu tym razem w wersji dla małej dziewczynki:)

                                                 Oprócz szycia ma tez elementy malowane:)
                                             i takie dodatki ruchome tzw. breloczki ozdobne ręcznie wykonane:)
ładna?

15 komentarzy:

  1. Sliczna :) Fajny pomysl i wykonanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale optymistyczna torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ładna ? Oczywiście piękna.
    W końcu powróciłaś jakoś pusto było :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest! Będę trzymać kciuki, byś wygrała! ściskam i życzę wiele dobrego w Nowym Roku, nie kończących się pomysłów i spełnienia marzeń! Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. i Ty pytasz, czy ładna ???
    ależ gdzie tam ... ona nie jest ładna, ona jest śliczna !!!!!!!!!!!!
    na dupsko aż z zachwytu siadłam !
    i w dodatku z aniołkiem, a ja aniołki wszelakie koffffaaammm !
    Piękna praca !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wam dziękuje kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka.
    Jeden temat a tyle pomysłów i technik- to jest fajne w tym wyzwaniu. Strasznie jestem ciekawa wyników...
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11/1/13 02:44

    urocza, przesłodka torebka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny!! Zostaję :) Buziaki. Lecą dalej po podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezentuje się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy wyczarowujesz, bardzo mi się podobają.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...