polubili mnie:)

piątek, 8 marca 2013

8 Marca i wyznanie miłosne;))

Za oknem śnieg a u mnie zakwitły tulipany;)Z okazji naszego damskiego święta dedykuję kila dla Was bo reszta moja i córki.Znaczy córka dostała w kolorze liliowym,tatuś się kolorkiem podlizał ;)))
Moja siostra robi piękne zdjęcia kwiatom ja niestety jestem jeszcze laikiem jeśli chodzi o foto niemniej kilka fotek strzeliłam:)
Opowiem  też coś miłego)
Leżę sobie na kanapie i oczy mam zamknięte a Jaś  przewala się po mnie to z jednej to z drugiej strony.Moja córka mówi do niego żeby dał mi chwilę  i zostawił mnie w spokoju .Na to Jaś:
                                       Ale dlaczego mam ją zostawić? przecież ja ją kocham!
I tym optymistycznym akcentem życzę Wszystkim kobietom małym ,dużym,starym ,młodym,chudym,grubym BĄDŹCIE KOCHANE I SZANOWANE nie tylko 8 marca!









9 komentarzy:

  1. Szczęścia życzę Tobie, sobie i kobietom na całym globie :)

    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze wyznanie miłości jakie można usłyszeć,piękny prezent.Zdjęcia piękne, jesteś zbyt skromna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. tulipanki cudowne i te foteczki mmmmm:)
    Są kropelki pięknie Katka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9/3/13 16:03

    Moim skromnym zdaniem uważam że zdjecia wyszły Ci śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, dlaczego nie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia urocze, a ja dostałam baaaardzo podobne tulipany na to święto (choć co roku powtarzam, że nie obchodzę!), moje były prawie całe pomarańczowe, śliczne! Buziaki, Królowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowe zdjęcia:) A odpowiedź Jasia-miód na serce! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...