polubili mnie:)

środa, 12 września 2012

Drugie życie ławy:)

 Jestem z siebie dumna:)Oczyściłam i wywoskowałam swoją  starą ławę hurra! Całą sobotę mi to zajęło ale w końcu dokończyłam dzieła.Kiedyś była ciemno brązowa i wtedy byłam nią zachwycona ale jak to w modzie ,wszystko się zmienia :)Przez 3 lata stała w garażu bo z racji swoich gabarytów zajmowała za dużo miejsca Ale ponieważ należę do osób wiecznie jeżdżących  meblami w mieszkaniu To od kilku miesięcy ława znów stoi w saloonie;)Nie mnie już nie mogłam patrzyć na jej kolor i zmaltretowany blat przez najmłodszych w rodzinie i psa który obgryzł lekko nogi wzięłam się i se odnowiłam sama! bez niczyjej łaski i pomocy ha!Miałam ją generalnie wybielić i dopiero nawoskować ale nie miałam ani białej bejcy ani pasty wybielającej.Zresztą jak tak na nią popatrzyłam to szkoda mi było znowu zakrywać jej naturalność.Co prawda  w tym kolorze  to pasuje mi trochę jak pięść do nosa ze względu na resztę mebli ale co tam może kiedyś znowu coś mnie podkusi i znowu ją wyczyszczę ,choć nie nastąpi to prędko chyba że zdobędę sprzęt przyspieszający czyszczenie :)Zresztą czeka mnie jeszcze dokończenie blatu mojego stołu, który jest w połowie biały a w połowie zdarty do żywego.I tak stoi zakryty i czeka aż znajdę czas.Do renowacji dorosłam trochę dzięki Agacie z bloga garden of dreams  za co jestem jej ogromnie wdzięczna:)
I co ładnie wygląda?

9 komentarzy:

  1. Przepiękny mebel, tez nie pozwoliłabym, żeby niszczał w garażu;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam za pracę:) piękny mebel!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło Ci fantastycznie! Powinnaś być dumna jak paw!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna ława...marzę o takiej:))pozdrawiam

    http://nakrancu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie!!!Bardzo podoba mi się :)Ja też mam dwie okropne szafki u dzieci w pokoju,które wyglądają jak po jakimś pobojowisku,są okropne,ale funkcjonalne i szkoda się ich pozbywać.Nie mam pojęcia o odnawianiu mebli,a szkoda...Pozdrowionka ;)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje! Gratuluję świetnie wykonana praca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piękna i jak pomyśle ile już w swoim życiu mebla widziała i przeżyła:) oj śliczne cudo masz w domu!! Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ława prześliczna i renowacja wyszła jak fachowcowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny mebel, gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...