polubili mnie:)

niedziela, 9 września 2012

Wyróżnienie.



Dziś nie będzie o tworzeniu :)Dziś będzie o wyróżnieniu
Mój blog dostał wyróżnienie od Julitty z bloga   dom where life happens za co bardzo dziękuję :)
Ja nie podam dalej wybaczcie ale nie potrafię wybierać i nie lubię !Bo tych których lubię ,cenię jest mnóstwo więc kochani czujcie się wszyscy wyróżnieni od najmniejszych do największych .Od blogów Hand Made do blogów kulinarnych .  Wszystkie Was uwielbiam i choć nie zawsze zostawiam komentarze to jestem obecna i podziwiam wasze prace które i mnie również inspirują.
I bardzo proszę nie stawiać mnie więcej przed takim wyborem bo zdania nie zmienię:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...