polubili mnie:)

środa, 28 listopada 2012

Dla tych co nie lubią czerwieni w święta

 W ostatnim tygodniu trochę się pobawiłam ciastem chlebowym potocznie znanym jako masa solna.Idą święta ,więc czas na ozdoby świąteczne choć nie niektóre mogą być wykorzystane cały rok.Zdjęcia trochę musiałam wzmocnić bo coś nie bardzo mi  zdjęcia tym razem wyszły ale jak coś to wstążeczki są turkusowe i srebrno-szare.
                                                           Serducho już znalazło domek .
                                                                          Zawieszki


                                           Ozdoby na choinkę lub jako ozdóbki do prezentów ,są dostępne w mojej nowo otwartej Pracowni
                                                                     okrągła jak bombka
                                             i aniołki ,najmniejsze jakie do tej pory zrobiłam
                                         Wstążeczka i brokat nie może być inaczej:)
                                             I poszyłam worki na butelki świateczne



 I dzięki mojej Anielicy zrobiłam taką oto zawieszkę, która  mam nadzieję cieszy oczy mojej przyjaciółki

16 komentarzy:

  1. Świetne zawieszki! MOżna zgapić? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta okrągła - bombkowa najpiękniejsza :) A zdradzisz, jak osiągnęłaś ten piękny, niebiesko - biały (?) efekt kolorystyczny? Tapowanie, jakieś przecierki? Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowałam białą i srebrną farbą a ten efekt niebieskości to brokat:)

      Usuń
    2. Nie zgadłabym, dzięki/1 :)

      Usuń
  3. Piękne dekoracje:) Bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszki super i to "moje" serce takie dopieszczone ;)śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze aniołki, bardzo mi się podoba zawieszka:D
    pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje dzieła. Aniołki cudne! A ta ozdoba dla przyjaciółki podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj i znów mam u ciebie zaległości a tu same cuda!!! Świetnie aż miło nacieszyć oczy:) pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych piękności narobiłaś:) Od aniołków nie da się wzroku oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te zawieszki i świetny pomysł z tym brokatem!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne.. serce i zawieszki wyglądają rewelacyjnie..

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje...ja w święta nie lubię czerwieni u mnie jak zawsze brązy i biele ;))Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A oko przyjaciółki cieszyło się bardzo, aż zamówiło kolejne cztery sztuk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. i domek przyjaciółki też przyjął to rewelacyjne serducho :) wielka buźka

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...