polubili mnie:)

wtorek, 27 sierpnia 2013

RUDA JADZIA :)

                                            Dziś przedstawiam Wam Jadzię . Rudą Jadzię :)
 Oczywiście nie będę się wymawiać wakacjami ,dziećmi i brakiem czasu bo choć to prawda to i tak stwierdzam fakt ,że mam lenia technicznego  i więcej czasu ostatnio poświęcam blogowi kulinarnemu ,ponieważ większą część dnia spędzam teraz na  robieniu zapasów zimowych.Dokładnie jak wiewiórka hihi.

Wszystkich zaglądających przepraszam za moją nieobecność a maile które ostatnio dostałam bardzo mnie ucieszyły.Nie myślałam ,że ktoś tęskni za mną, moim blogiem i to co na nim wyczyniam :)
                                                                      DZIĘKUJĘ:)
Pozdrawiam serdeczności przesyłam
Katka matka( doszedł pies)i dzieci moich gromadka :)

6 komentarzy:

  1. Haha, Jadźka jest świetna, prawdziwa kokieciara:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona ma moje biodra :))))) Piekna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobna do jej właścicielki jak dwie krople wody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Katko, z przyjemnością zostaję u Ciebie, Ruda Jadzia ze swymi ustkami jest po prostu....do zakochania:) Cudnie, pozdrawiam, isza z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...