polubili mnie:)

poniedziałek, 24 lutego 2014

Wymianka z Ewą cz.2 :)


 Dzień dobry:) Dziś zapraszam na 2 część wymianki z Ewą  czyli to co ja przygotowałam dla niej :)

                                       Poszewki  na poduszki malowane w sowy

                                               Bluzeczka z kwiatuszkami dzierganymi
 Konik na szczęście,bo ten rok to rok konia w kalendarzu chińskim i każdy powinien mieć swojego konia ;)
 Pierniczki nie należą do wymianki.Te pierniczki piekłam na licytację dla małej Oliwki,która potrzebuje pomocy wszystkich dobrych serduszek .Ewa takie serduszko ma i wygrała licytację :)
                                              A na deser takie małe beziczki różowe
                                          I podkładki pod kubeczek,miseczką ,talerzyk:)
I to by było na tyle :) A na początek tygodnia daję Wam kwiatki ,aby przyjemnie zleciał i dziękuję za to ,że jesteście <3
Pozdrawiam Katka :)

3 komentarze:

  1. achhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ... pooglądałam sobie i powzdychałam :)))
    Kasiu - Ty moja BOGINI-BLOGINI :)))) czadowe te Twoje wymiankowe upominki ale moje serducho skradły ...
    ... no zgaduj-zgadula :)))) SÓWKI Twoje to bajka ! Te ich ślepka normalnie czarują !
    Ściskam kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beciu ,wiem ze sówki kochasz :)

      Usuń
    2. Bea - o tych sówkach to marzyłam odkąd mam torbę z ich wizerunkiem! Zdolna ta nasza Katka - piękna, cudowna, moja! Uwielbiam i podziwiam przeogromny talent!

      Kasiu - Dziękuję raz jeszcze!!!!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...